vyberte si....

LETNÍ LEKCE

LEKCE PODZIM -ZIMA 2019

REZERVACE LEKCÍ: sms na tel:606819531 nebo email: info@studioprana.cz

POPIS LEKCÍ:

WAKE UP YOGA - RANNÍ JÓGA

Ranní cvičení je účinný způsob, jak si nastavit tělo i duši na den, do kterého jste se právě probudili. Stačí se podívat na své domácí zvířecí mazlíčky, jak přirozené je pro ně se ráno protáhnou...ne náhodou jsou některé pozice sestavy pozdravu slunci (Surya namaskara) pojmenovány termíny jako "pes obrácený hlavou dolů" pes obrácený hlavou vzhůru. Při ranním cvičení jógy máte lehkou mysl nezatěžkanou starostmi celého dne. Lekce je určena pro všechny, kdo se chtějí naučit pozdrav slunci i další jógové ásany vhodné na ráno, pro ty, kteří se chtějí po ránu protáhnout a sami doma se k tomu "nedostanou". Součástí hodin jsou různé jógové techniky, prohlubování dechu a soustředěnější vnímání Vašich svalů, šlach, kloubů a páteře. Cvičení jógy ráno přináší blahodárné účinky, které budete pociťovat celý den 

FASCIAL YOGA - JÓGA ZAMĚŘENÁ NA POJIVOVOU TKÁŇ

Inteligentní pohybový přístup využívající principů fasciálního tréninku, který funkčně propojuje s jógou. Přebírat dogmaticky jógový systém, který vznikal v jiném kulturním kontextu a v jiné době může být velmi zavádějící. Fasciální jóga respektuje nejnovější vědecké poznatky týkající se lidského těla a pohybu a jemnou formou je integruje s jógou vhodnou pro západního člověka 21.století. Právě na základě nových poznatků o fasciích je lze uplatňovat při práci s nimi, např. trojrozměrný a aktivní strečink s mnoha změnami úhlů a směrů vedení pohybu, dále dynamické pružné impulsy nebo využití pěnových válců a míčků pro myofasciální uvolnění či stimulační techniky pro propriorecepci. Pomocí těchto prvků můžeme optimalizovat stimulaci fascií během jógové praxe.

ČTYŘI PRINCIPY FASCIÁLNÍHO TRÉNINKU, KTERÉ ZAŘAZUJEME DO F-JÓGOVÝCH LEKCÍ:

1. princip: FASCIAL STRETCHES - strečink s častými změnami úhlů a směrů a dynamický strečink se zátěží

2. princip: SENSORY REFINEMENT - naslouchání, znovu navrácení a podpora vnímání těla (propriocepce)

3. princip: REBOUND ELASTICITY - mechanismus katapultu a princip pružiny

4. princip: MYOFASCIAL RELEASE - fasciální uvolnění pomocí válců a míčků

                          KURZY JÓGY S TEREZOU

                   KURZY JÓGY S LUCKOU

KURZY A LEKCE S JANOU ŠNAJDROVOU

KURZ MINDFULNESS S DANOU BURIANOVOU